GARZÓNKY NA PREDAJ 1 IZBOVÉ BYTY NA PREDAJ 2 GARZÓNKY A 2 IZBOVÉ BYTY NA PREDAJ 3 IZBOVÉ BYTY NA PREDAJ 4 IZBOVÉ BYTY NA PREDAJ VEĽKOMETRÁŽNE BYTY NA PREDAJ DOMY, CHATY, CHALUPY NA PREDAJ STAVEBNÉ POZEMKY A ZÁHRADY NA PREDAJ NEHNUTEĽNOSTI NA PRENÁJOM NEBYTOVÉ PRIESTORY A OBJEKTY NA PREDAJ PRE NAŠICH KLIENTOV HĽADÁME KLIENTSKÁ ZÓNA

Podnikáte samostatne a nájmy kancelárií sa Vám zdajú privysoké? Pendlujete medzi centrom Bratislavy a Vašim domovom a máte tak zvýšené náklady na cestovné a stratu času? Potrebovali by ste vhodný priestor na mítingy s Vašimi klientmi, prípadne adresu Vašej firmy v centre Bratislavy?  Máme pre Vás dostupné riešenie.

Coworking predstavuje štýl práce a podnikania v plne vybavenom kancelárskom priestore zdieľanom s ďalšími samostatnými podnikateľmi, ktorý okrem cenovej úspory a časovej flexibility prináša optimálne podmienky tak pre samostatnú prácu ako aj spoluprácu s talentovanými profesionálmi z rozličných oblastí.

Coworking pozitívne vplýva na psychiku aj výkonnosť pretože umožňuje podnikateľom nadviazať nové kontakty a vykonávať prácu v komunite podobne zmýšľajúcich ľudí ochotných podeliť sa o informácie, skúsenosti a rady. Rieši aj nevýhody práce v domácom prostredí, ktorá je charakteristická množstvom rušivých vplyvov, nízkou motiváciu, stratou sociálneho kontaktu a prerastaním práce do súkromia.

Najčastejšie coworking využívajú napríklad obchodníci, finanční poradcovia a sprostredkovatelia, poisťovací agenti,  umelci, programátori, konzultanti, dizajnéri, makléri, agenti, malé firmy a všetci, ktorí hľadajú špičkové cenovo dostupné zázemie profesionálnej kancelárie a chcú využiť synergický efekt zo sústredenia množstva talentovaných profesionálov na jednom mieste.

Coworkingové kancelárie a spoločenské priestory sú pripravené k okamžitému použitiu a nevyžadujú žiadne počiatočné a investičné náklady, stačí len Váš notebook. Vybavené sú stolmi, kancelárskymi stoličkami, uzamykateľnými skrinkami, internetovým pripojením a sieťovou multifunkčnou tlačiarňou. Obdobie prenájmu je plne flexibilné a prispôsobuje sa klientovým požiadavkám.

BRATISLAVA-OBCHODNÁ ULICA

Priestor je situovaný na druhom, treťom a štvrtom poschodí štvorposchodovej administratívnej budovy. Na druhom poschodí je k dispozícii miestnosť na mítingy s partnermi a relax. Na treťom poschodí a štvrtom poschodí sa nachádza 20 pracovných miest, sieťová multifunkčná tlačiareň a relaxačný kútik. Dámske a pánske toalety sú k dispozícii na chodbe budovy na druhom poschodí. Na obchodné stretnutia skvele poslúži aj príjemná kaviareň na prízemí budovy. Do pozornosti dávame pôdorysy jednotlivých podlaží, ktoré umožňujú skupinkové sedenie podnikateľov v rámci jednej firmy.

Cena prenájmu je variabilná a závisí od toho v akom čase chcete Vaše miesto užívať. V prípade, že si zvolíte variant základného členstva za 55 EUR, máte k dispozícii kancelárske miesto denne v pracovné dni od 7:00 hod. do 19:00 hod. Pokiaľ ste cez deň v teréne a čas na kancelársku agendu máte iba večer alebo cez víkendy, jednoducho si zvoľte víkendové alebo nočné členstvo ( od 19:00 hod.). Plné  členstvo za 65 EUR  mesačne  Vám však umožňuje nepretržitý prístup do objektu.

V prípade záujmu nás kontaktujte na:

nasarealitka@gmail.com

tel.: +421 944 218 897

CENA PRENÁJMU PODĽA DRUHU ČLENSTVA

   

- Plné členstvo:

€65 na osobu za mesiac

- Základné členstvo:

€55 na osobu za mesiac

- Nočné členstvo:

€45 na osobu za mesiac

- Víkendové členstvo:

€35 na osobu za mesiac

- Virtuálna kancelária:

€15 za mesiac